perjantai 28. maaliskuuta 2008

Historiaa

Minä Kerttu-neiti synnyin siis 29.10.2007 rakastavaan kotiin. Äitini Hippa hoiteli minua hellästi ja pääemomme Ulpu piti huolen, että kaikki sujui hyvin elämäni alkutaipaleella. Veltto-iskä evästi meitä elämänalkuun kirjallisin viisauksin, hän on myös taitava bloginpitäjä ja näppisniekka. Minulla on kuusi sisarusta eli kauniit siskoni Tosca, Hilla ja Lady sekä komeat veljet Kaapo, Viski ja Popo.Tässä kuvassa olen pariviikkoinen pieni hippo, kuva on kasvattajani ottama. Näytän vähän pieneltä virtahevolta!

Tässä kuvassa elelen vielä lapsuudenkodissani, mutta uusi kotiväki on tullut minua ihailemaan. Pian muutan uuteen kotiini. Kukapa voisi vastustaa tällaista söpöläistä!

Tämä kuva oli ihan ensimmäisiä päiviä uudessa kodissani. Tulin perheeseeni ihan kuin joululahjaksi, 25.12.2007. Kyllä minua ihasteltiinkin, onneksi osasin jo pienenä etsiä sopivia rauhallisia koloja nukkumiseen.
Omalla pihalla auringonlaskua ihmettelemässä. Toinen korva on jo vähän noussut.

Tässä kuvassa toinen korvani on jo noussut vähän enemmän...
Tässä esittelen päiväpetini, öisin nukun tietysti kotiväen kanssa nukkumahuoneessa, jossa on kuitenkin niin kauhean kova peti että että on pakko aina välillä yrittää isäntäväen viereen kun nukkuvat. Siellä on tosin vähän tungosta, kun Manu-kissan vakiopaikka on siellä myös.
Jotakuinkin näin nätiltä näytän tänään!

2 kommenttia:

anne kirjoitti...

Moikka moi Kerttuseni ja kotiväki.
Hienoa että sinäkin olet laittanut kuulumisesi tänne nettiin,niin voin aina käydä täällä kurkkimassa mitä olet touhunnut.(kyl mää täs keväällä aijon tulla katsoon teitä pohojosen lapsia)
Sievä tyttö sinustakin on tulossa.Ai,että minä olen ylpiä!Että olen saanut Hipan kanssa aikaseksi näin kauniin kakarakatraan :-)

RAKKAIN terveisin Iskä Veltto ja anne

ps.iskä on kyllä oikeesti aika ujo poikamies :-D

anne kirjoitti...

No hei Sisko!

Onpa kiva et sääki oot aloittanu oman blokin nii saa seurata sinunkin edesottamuksia ;)Vieläkö harrastelet sähkötöitä? Minusta on tulossa Remontti-Reiska!
Kerrohan kotiväelle terkkuja.

T: Veljesi Viski
P.S. Mullakin on jo oma bloki
http://vikkuli.vuodatus.net/ tuu kyllään :-)